Album Ceferiada. Muzeul Național Tehnic ”Dimitrie Leonida”
Viaductul Răchiței de pe linia Ilva – Vatra Dornii Viaduct în bolți de pe linia Bumbești – Livezeni Vedere generală pe linia în construcție Bumbești – Livezeni Vedere generală cu standul Direcției Financiare Vedere dintr-o sală de montaj locomotive Vagon metalic pentru trenuri de marfă rapide înzestrat cu tampoane cu fricțiune și frână automată Vagon de construcție specială pentru transportul păsărilor vii Tablou edificator cu date și fotografii cu fazele principale din construcția locomotivelor Standul Tracțiunii Vitrină cu variația consumului de combustibil între anii 1895 și 1938 la locomotivele CFR Standul Tracțiunei Tablouri estimative cu instalațiile de care dispune Direcțiunea Tracțiunii Serviciul Autobuze Câteva tipuri de autobuze folosite în exploatare Primul vagon salon construit special pentru curtea regală Română, aparținând Regelui Carol I Plug de zăpadă sistem American folosit la deszăpeziri de linii Plug de zăpadă Linia București Giurgiu 1983 Panou cu rețeaua CFR sub cele trei domnii Muzeul CFR Vedere parțială Muzeul CFR Primul planor construit în atelierele CFR pentru școala de piloți CFR Muzeul CFR Locomotivă veche cu vagon din 1884 pe linia Crasna – Huși Muzeul CFR Bilete de poștalion folosite înainte de introducerea căilor ferate în România Mini Automotor Regal pe cale îngustă 1935 Materiale folosite de CFR furnizate de Economat Machete și modele ilustrând sisteme de protecție contra atacurilor aeriene Machete reprezentând fazele de construcție ale unui tunel Macheta palatului administrației CFR în construcție în București Macheta Hotelului Rex construit de CFR pe malul Mării Negre, lângă Constanța Locomotivă cu supape de mare putere folosită pentru trenuri rapide grele Locomotivă „Diesel Electrică” 4400 HP pentru trenuri de mare tonaj Linia Ilva Mică – Vatra Dornii – Consolidare la o gură de tunel Linia Ilva – Vatra Dornii – Viaductul „Larion” cel mai impunător viaduct al acestei linii cu 40 m înălțime și 250 m lungime Linia Ilva – Vatra Dornii – Viaduct de coastă în apropiere de stația Grădinița Hartă în relief reprezentând date statistice de poduri consolidate și reconstruite pe rețeaua CFR Grup de lucrări de artă pe linia Ilva Mică – Vatra Dornii Fotografie din laboratoarele și atelierele CFR cu noile vagoane construite în România Expoziția materialului rulant „Vedere Generală” Dublarea Tunelurilor de pe linia Teiuș – Apahida Direcțiunea Tracțiunii Panouri documentare colorate lucrate în relief din lemn Direcțiunea Lucrări Noi Viaduct în bolți de pe linia Bumbești – Livezeni Direcțiunea Lucrări Noi Dublarea tunelurilor de pe linia Teiuș – Apahia Direcțiunea Întreținerii. O carieră CFR pentru procurarea balastului Direcțiunea Întreținerii Machetă copie fidelă a dezastrului provocat de gheață în iarna anului 1938-1939 Direcțiunea Economat Miniatura unei fabrici de creozotat traverse Bloc automat de linii executate în atelierele Direcțiunii Întreținerii Automotorul Regal interior Automotor Uzinele 23 August București Oltenița 1987 Automotor Regal în Gara de Nord Automotor Malaxa în Gara Cățelu 1939 Automotor de lux compus din două vagoane motoare cuplate așezate pe patru boghiuri – automotor cu aer condiționat Album cai ferate Transilvania (Arhiva BAR)